Főoldal » Háziorvostan » Gyógyszer-indukált perifériás ödéma
Füstbe ment egészség
Füstbe ment egészség

A statisztika szerint a világon egymilliárd ember dohányzik, azaz a Föld lakosságának több mint 13,5%-a. A dohányzás egészségügyi és gazdasági következményei világszerte riasztóak.

A héten történt a magyar egészségügyben - Heti hírszemle,,Kérdés: mihez lehet hozzászólni, konkrét cikkhez, vagy például kérdés, feltevés konkrét kérdésre, p...''Örökölt családi minták lehetnek problémáink okai,,[email protected]''11 ezer tudós figyelmeztet a klímavészhelyzetre,,Üzenem Magyarországon az Orbán Viktor mi lisztet elnök úrnak,hogy fákat nagy számban ültessenek a B...''11 ezer tudós figyelmeztet a klímavészhelyzetre,,Üzenem Magyarországon az Orbán Viktor mi lisztet elnök úrnak,hogy fákat nagy számban ültessenek a B...''Orális patogén stroke betegek agyi embóliáiban,,Neurológus vagyok, nagyon fontosnak tartom az információt. Erről most értesültem''

Gyógyszer-indukált perifériás ödéma

2015-08-04 | Forrás: medscape.com Elküldöm Nyomtatás
 
78 éves férfi ödéma panaszával jelent meg a kezelőorvosánál. Az anamnézisben három hónapja tartó bilaterális perifériás ödéma szerepelt. Fájdalma nincs, légzési nehezítettséget nem tapasztalt. Kórtörténetéből hypertonia, Parkinson-kór, depresszió és 2-es típusú diabetes emelhető ki.
Kedves Olvasó!
Ezt a cikket teljes terjedelmében csak regisztrált tagjaink érhetik el.

Ha Ön már korábban regisztrált a DRportalon, akkor lépjen be, vagy pedig regisztráljon oldalunkra!
X

DRportal Rendezvény bejelentő

Beküldő neve*:
Beküldő e-mail címe*:
Rendezvény neve*:
Rendezvény időpontja*:
Rendezvény helyszíne*:
Kapcsolatfelvételi e-mail cím:
Kapcsolatfelvételi telefonszám:
Weblap:
Előadók:
Program:
* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.
A felhasználási feltételeket elfogadom.
Elküld