Hogyan regisztrálhat a DRportalra?
Ki regisztrálhat a DRportalra?
Mi a teendő, ha a regisztráció során a rendszer nem engedi tovább lépni?
Mire kell figyelni regisztrációkor?
Honnan derül ki, hogy sikeres volt-e a regisztráció?
Mi az a megerősítő levél?
Mi a teendő ha nem érkezett meg a regisztrációt megerősítő levél?
Mi a teendő ha mégsem sikeres a regisztráció?
Mi a teendő ha nem tud belépni a DRportalra a regisztrált felhasználó?
Mi a teendő elfelejtett felhasználónév vagy jelszó esetén?
Hogyan szabható személyre a főoldal képe?
Hogyan ajánlható a kollégáknak, ismerősöknek a DRportal?
Hogyan változtatható meg a belépési jelszó?
Mi a teendő ha megváltozott a használt email cím?
Hogyan lehet feliratkozni a hírlevélre?
Honnan derül ki, hogy jelenleg hány webshop pont áll rendelkezésre?
Hogy követhetők nyomon a tényleges megrendelések?

Regisztráció

 

Hogyan regisztrálhat a DRportalra?
Regisztrálni a www.drportal.hu címen, a "Regisztráció" feliratva kattintva lehet. A megjelenő adatlap kitöltése után - ahol értelem szerűen nem minden adatot kötelező megadni - a Regisztráció gombra kattintva érkezik meg regisztrációs szándék a DRportal-ra.

Ezt követően a portál rendszeradminisztrátora által az adatok ellenőrzésre kerülnek.

Az ellenőrzés után az űrlapon megadott email címre érkezik egy megerősítő levél a regisztráció jóváhagyásáról, a DRportalra csak azután lehetséges belépni, ha a levélben lévő linkre kattintással véglegesítheti a regisztrációt a leendő DRportal felhasználó.

Ki regisztrálhat a DRportalra?
A DRportal egy kizárólag orvosoknak, gyógyszerészeknek és egészségügyben dolgozó szakembereknek szóló, szakmai információs  portál, minden beérkező regisztráció szigorú ellenőrzésen megy keresztül.

Amennyiben pecsétszámmal, illetve működési nyilvántartási számmal nem rendelkező, illetve pecsétszámként valótlan számsorral rendelkező regisztráció érkezik,  a regisztráció így is aktiválásra kerül* (*ld. Felhasználási feltételek), ám így a regisztrált tag belépési jogosultsága csupán két hétre szól.


Mi a teendő, ha a regisztráció során a rendszer nem engedi tovább lépni?

Az adatok megadása során elképzelhető, hogy valamilyen formátumbeli hibát észlelt a DRportal rendszere, illetve előfordulhat, hogy valamely kötelezően kitöltendő mezőt üresen hagyta a leendő DRportal felhasználó, ezért nem engedi tovább a mentéshez.
Segítségként szolgál az adatok mezői mellett megjelenő szöveg, amely eligazítást ad az adatok helyes formátumban való megadásához.

Mire kell figyelni regisztrációkor?
A megadott felhasználónév és jelszó:
•    minimum 6 karakterből álljon,
•    ne tartalmazzon ékezetes karaktert,
•    ne tartalmazzon pont (.) karaktert,
•    ne tartalmazzon szóközt.

Honnan derül ki, hogy sikeres volt-e a regisztráció?
Az adatok kitöltése után a formon a regisztrációra kattintva kapott üzenetben olvasható, hogy hamarosan értesítés érkezik az aktiválásról.
A portál rendszeradminisztrátora elküldi a jóváhagyásról szóló megerősítő levelet, amiben lévő linkre kattintva véglegesíthető a regisztráció.

Mi az a megerősítő levél?
Amennyiben a regisztráció során minden rendben zajlott, és az adatok ellenőrzésekor a DRportal rendszeradminisztrátora mindent rendben talált, a formon megadott e-mail postafiókba 1 munkanapon belül érkezik egy megerősítő levél, amelyben - ahogyan ezt a levél szövege is tartalmazza - lévő linkre kattintva aktiválhatja regisztrációját és léphet be először a DRportalra a felhasználó.

Mi a teendő ha nem érkezett meg a regisztrációt megerősítő levél?
Elképzelhető, hogy a megadott email címben elgépelés történt, ezért nem ér célba az üzenet. A kapcsolatfelvétel a [email protected] email címen keresztül lehetséges.

Mi a teendő ha mégsem sikeres a regisztráció?
A regisztrációhoz további segítség a regisztrációs oldal alján található „Segítség a regisztrációhoz” feliratra kattintva, vagy a következő linkre kattintva található: Segítség a regisztrációhoz

 Belépés

 
Mi a teendő ha nem tud belépni a DRportalra a regisztrált felhasználó?
A hiba okait áttekintheti a következő oldalon: Segítség a belépéshez

Mi a teendő elfelejtett felhasználónév vagy jelszó esetén?
Ha a belépési adatokat nem fogadja el a rendszer, egyszerűen kérhető jelszóemlékeztető e-mail, a belépési oldalon található "Elfelejtett jelszó" feliratra kattintva, ahol a regisztrációkor megadott e-mail címet begépelve és a küldés gombra kattintva automatikus email üzenet kérhető.

Profil, személyes beállítások


Hogyan szabható személyre a főoldal képe?
A Profil menü "Főoldal beállításaim" menüpontjában lehetőség van a főoldal részeinek sorba rendezésére. Itt beállítható, hogy a legfrissebb Szakmai, Egészségügyi vagy az Életstílus hírek jelenjenek meg legfelül, illetve szerkeszthető a kategóriák sorrendje.

Hogyan ajánlható a kollégáknak, ismerősöknek a DRportal?
Személyre szóló Meghívó küldhető az ismerősök részére a Profil menüpont „Ajánló” menüpontjában a név és email cím mezőket kitöltve és a „Meghívó küldése” gombra kattintva.

Hogyan változtatható meg a belépési jelszó?
A jelszó bármikor módosítható a DRportal Profil menüpontjába belépve, a "Profilszerkesztés" pont alatt.

Mi a teendő ha megváltozott a használt email cím?
A regisztrációkor megadott email cím megváltoztatására a felhasználóknak nincs lehetősége, a [email protected] e-mail címen keresztül szükséges bejelentést tenni a változásról, amley alapján a portál rendszeradminisztrátora elvégzi a kért módosítást.

Hogyan lehet feliratkozni a hírlevélre?
A regisztrációs formon van lehetőség a feliratkozásra, ennek elmulasztása esetén bármikor fel lehet iratkozni a DRportal Profil menüpontjába belépve, a "Profilszerkesztés" pont alatt a DRportal által küldött rendszeres Hírlevél kérésével.

Honnan derül ki, hogy jelenleg hány webshop pont áll rendelkezésre?
A DRportal Profil menüpontjába belépve, a "Pontjaim" menüpont alatt áttekinthető a pontok aktuális állása.

Hogy követhetők nyomon a tényleges megrendelések?
A korábbi megrendelések minden adata részletesen áttekinthető és visszakereshető a portál Profil menüpontjába belépve, a „A webshop megrendelések” menüpont alatt.