Érzelmi intelligencia

továbbképzések
2010.11.01.
Forrás: Garda Consulting Kft.
1 perces olvasási idő

Egy vízvezeték szerelő a szakma finomságaira oktatja az inasát. „Mindenekelőtt fiam – hangzik a tanítás –udvariasnak és tapintatosnak kell lenned az ügyfelekkel.” Az inas megvallja, hogy tudja, mi az udvariasság, de az nem világos számára, mi a tapintat. „Nos fiam – jött a válasz - az valami ilyesmi. Mondjuk, benyitsz egy fürdőszobába, hogy megjavítsd a csapot, és megdöbbenésedre egy fiatal hölgyet pillantasz meg a kádban. Gyorsan bezárod az ajtót, és azt mondod: „Bocsánat uram!” Nos, az „uram ” – ez a tapintat.

Kedves Olvasó!

Ezt a cikket teljes terjedelmében csak regisztrált tagjaink érhetik el.

Ha Ön már korábban regisztrált a DRportalon, akkor , vagy pedig