Kommunikáció
Orvosként vagy gyógyszerészként általában csapatmunkát végzünk és emberekkel, betegekkel foglalkozunk. Munkánk alapját képezi a megfelelő kommunikáció mind munkatársainkkal, mind betegeinkkel.
Orvosként vagy gyógyszerészként általában csapatmunkát végzünk és emberekkel, betegekkel foglalkozunk. Munkánk alapját képezi a megfelelő kommunikáció mind munkatársainkkal, mind betegeinkkel.
Nem mindig a sürgős feladat a fontos. Az időgazdálkodás valójában arról szól, hogy adott idő alatt inkább kevesebb feladatot végezzünk el, de azok valóban a fontos dolgok legyenek.
Egy vízvezeték szerelő a szakma finomságaira oktatja az inasát. „Mindenekelőtt fiam – hangzik a tanítás –udvariasnak és tapintatosnak kell lenned az ügyfelekkel.” Az inas megvallja, hogy tudja, mi az udvariasság, de az nem világos számára, mi a tapintat. „Nos fiam – jött a válasz - az valami ilyesmi. Mondjuk, benyitsz egy fürdőszobába, hogy megjavítsd a csapot, és megdöbbenésedre egy fiatal hölgyet pillantasz meg a kádban. Gyorsan bezárod az ajtót, és azt mondod: „Bocsánat uram!” Nos, az „uram ” – ez a tapintat.