marketing

Mire figyeljünk magánrendelő választásakor?

Végre Magyarországon is eljutottunk a felismerésig, hogy bizonyos szempontból az egészségügyi szolgáltatások is ugyanolyan szolgáltatásnak számítanak, mint bármi más a piacon – melyben helye, fontos versenyteremtő ereje van a vállalkozásnak.
2015.02.20. Marketing

6 tipp a sikeres közösségi tartalom marketinghez

A minőségi, releváns és friss tartalom elengedhetetlen a közösségi jelenlét hatékony felépítéséhez, a közönség megnyeréséhez. A hatásos tartalom marketing fontos eleme a brandépítésnek. Az alábbi cikk tanácsait követve elkötelezett, visszatérő látogatókat, követőket szerezhetünk közösségi oldalainkon.
2012.06.18. Marketing

A sikeres prezentáció titkai

Ha legnagyobb félelmeinket rangsorba állítanánk, sokak számára a nyilvános szereplés valószínűleg a lista elején állna, hisz ilyenkor a legapróbb hibával is könnyen nevetség tárgyává válhatunk. A következőkben hasznos tanácsokkal szolgálunk, hogyan csökkenthetjük lámpalázunkat és hogyan készülhetünk fel hatékonyan a nagyobb közönség előtt tartandói beszédekre, prezentációkra és előadásokra.
2012.04.13. Marketing

5 marketing trend, amit érdemes szem előtt tartani

A digitális marketing folyamatosan mozgásban lévő terület. Gyakran jelennek meg új technológiák, felületek, amelyek mindent átható változásokat ígérnek. Nap mint nap olvashatunk cikkeket forradalmian új eszközökről, alkalmazásokról, közösségi oldalakról. Bár ezek sokszor tűnékenynek bizonyulnak, nem árt lépést tartani a digitális marketing újdonságaival, fő trendjeivel.
2012.03.16. Marketing

Miért legyen saját weboldala?

Ritkán találkozni olyan üzlet- vagy szakemberrel, akinek ne lenne egy tetszetős (vagy kevésbé tetszetős) névjegykártyája. Egy személyes találkozó során a névjegykártya által átadhatók a lényegi információk magunkról, amik szükségesek ahhoz, hogy a későbbiekben is megtaláljon minket a másik fél.

2011.04.20. Marketing

Az arculat

Az arculat egy szervezet, vállalkozás vagy magánszemély legmeghatározóbb megjelenési formája, amely egy tudatosan kialakított képet fest tulajdonosáról. Szervezetek esetében összehangolja azok elemeinek és csoportjainak tevékenységét, valamint belső és külső minősítésének és hírnevének tervszerű alakítását, építését tűzi ki célul.

2011.01.04. Marketing

Miért nélkülözhetetlen a logó?

A logó egy cég vagy egy szervezet egyedi, jól felismerhető jele, rendkívül fontos annak azonosításában. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve az azonosítást, a versenytársaktól való megkülönböztetést, tájékozódást a piac szereplői között.

2010.12.20. Marketing

Online hirdetési formák

A kommunikációs technikák fejlődése során mindig volt egy médium, ami kiemelkedő szerepet töltött be az információk továbbítása szempontjából. Ez alapján elkülöníthetjük a szóbeliség, az írásbeliség, majd a nyomtatás és jelenleg az elektronika korát.

2010.11.01. Marketing