Már a mérsékelt alkoholfogyasztás is növelheti a daganatos betegségek kockázatát

alkoholkutatásdaganatos betegségek
2026.06.04.
Forrás: www.hvg.hu
1 perces olvasási idő

Egy nemzetközi kutatás újabb bizonyítékot talált arra, hogy az alkoholfogyasztás és a daganatos betegségek között szoros kapcsolat áll fenn. A Washingtoni Egyetem (Seattle) kutatói úgy találták, hogy már a mérsékelt alkoholfogyasztás is növelheti egyes rákos megbetegedések kialakulásának kockázatát.

Kedves Olvasó!

Ezt a cikket teljes terjedelmében csak regisztrált tagjaink érhetik el.

Ha Ön már korábban regisztrált a DRportalon, akkor , vagy pedig