Főoldal » Gasztroenterológia » Gyógyszer-indukálta májkárosodás: a friss szakirodalom legfontosabb elemei
Influenza: megkezdődött a járvány,,Helyes. Ez a minimum.''A skandináv szokást, ami sosem lesz divat,,Talán el kéne gondolkodni rajta. Nemcsak az egyszerű embereknek, de a munkáltata -tóknal is rajta...''Gondatlanság miatt perelte be egykori kórházát egy New Jersey-i nő,,Leb''Gondatlanság miatt perelte be egykori kórházát egy New Jersey-i nő,,Lehet, hogy ilyen Magyarországon n''Gondatlanság miatt perelte be egykori kórházát egy New Jersey-i nő,,Lehet, hogy ilyen Magyarországon nem fordulhat elő. Nálunk nincs tisztiorvosi szolgálalat, tehát k...''

Gyógyszer-indukálta májkárosodás: a friss szakirodalom legfontosabb elemei

2018-12-27 | Forrás: NCBI Elküldöm Nyomtatás
 
A gyógyszer-indukált májkárosodás (DILI), a gyógynövény-indukált májkárosodás és a gyógynövény és étrend-kiegészítő (HDS)–indukált májkárosodás a gyógyszerbiztonság szempontjából fontos kórállapotok.
Kedves Olvasó!
Ezt a cikket teljes terjedelmében csak regisztrált tagjaink érhetik el.

Ha Ön már korábban regisztrált a DRportalon, akkor lépjen be, vagy pedig regisztráljon oldalunkra!
X

DRportal Rendezvény bejelentő

Beküldő neve*:
Beküldő e-mail címe*:
Rendezvény neve*:
Rendezvény időpontja*:
Rendezvény helyszíne*:
Kapcsolatfelvételi e-mail cím:
Kapcsolatfelvételi telefonszám:
Weblap:
Előadók:
Program:
* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.
A felhasználási feltételeket elfogadom.
Elküld